samsung project (12); big thanks to holland

image
Lawang Sewu, Simpang Lima – Semarang.

While doing my job in Semarang, i spare my super little tiny time to take some picture and post it with, you know… Samsung Galaxy Note.

So, Lawang Sewu means “Thousand Doors”.The name comes from its design, with numerous doors and arcs. I’m not gonna write about history, ghosts and anything that connects with Lawang Sewu. I’m just passing by and post it to you.

Happy hard working on the weekend! And damn! Semarang is very fucking hot. I’m melting right now.

“sonofmountmalang”

13 responses to “samsung project (12); big thanks to holland”

  1. Lho, emang sekarang di Semarang tah? aku tinggalnya deket2 Tugu Muda lho.

    1. Wahhh! Saya lagi kerja keras banting banting apa aja di bawah matahari semarang. Hahahahah. Sampe senin saja saya di semarang. Wah! Deket dong. Saya nginep di amaris:d

      1. Amaris? wah, baru aja saya ngelintas disana. Baru belanja.

        1. Weleh weleh. Besok ada car free day. Mau olah raga pagi sebelum disiksa kerjaan lagi. Hahahah

          1. Ada waktu kapan neh? Apa sekalian pas car free day? Nanti juga aku mau ke Gramed kok.

            1. Jam 7 pagi saya sudah mesti ngelayap nyambut gawe nang sikopek. Sok sibuk ya. Hahahah.

              1. Wah, yo wis kalau gitu. Hehehehe… ternyata deket aja.

            2. Ini lagi di kedungmundu, lanjut ke pantai maron:d. Sorenya baru ada di sekitaran kota simpang limaan atau jalanan di depan amaris. Iseng iseng jalan jalan malem.

  2. Beautiful building, very well captured… 🙂
    Happy Weekend, my hard-working friend… 🙂 😉

    1. Very very thank you, my friend. Now, i fly so high. Hahahaha.

  3. Wah ternyata ke Semarang juga toh. Sudah beres kerjaannya?

    1. Iyah nih. Belum beres. Masih tinggal perintilan. Besok lanjut. Malem ini isengan ke simpang lima, eh udah pada tutup.

komen sebagian dari blogging!:))

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: